Menu Sluiten

Uw evenement in een historische kerk in hartje stad Groningen?

In de Martinikerk, de Nieuwe Kerk en de Lutherse Kerk worden nog elke zondag kerkdiensten gehouden. Daarnaast zijn de sfeervolle gebouwen beschikbaar voor allerlei andere activiteiten. Misschien wel úw evenement?

Bekijk de verhuurmogelijkheden per locatie

Nieuwe kerk

De Nieuwe Kerk is gebouwd in de Gouden Eeuw. U kunt bij de Nieuw kerk terecht met groepen tot 600 mensen.

Martinikerk

De Martinikerk is een prachtig gebouw in het hart van de stad Groningen. U kunt bij de Martinikerk terecht met groepen van 4 tot 1.200 mensen.

Lutherse kerk

De Lutherse Kerk ligt knus verstopt achter de Vismarkt. De kerkzaal biedt plaats aan circa 250 mensen en de Lutherzaal heeft ruimte voor 70 personen.

Verhuur Binnenstadskerken Groningen heeft als doel door exploitatie van historische kerken een bijdrage te leveren aan de instandhouding van deze beeldbepalende monumenten. Onze medewerkers denken graag met u mee welke ruimte het best past bij uw wensen en hoe u uw activiteit tot een geslaagd event kunt maken, waaraan u en uw gasten nog lange tijd met plezier terugdenken.

Neemt u gerust contact op voor meer informatie, een vrijblijvend gesprek, een bezichtiging of een passende offerte.